Nasze kilkunastoletnie doświadczenie pracy z dużymi firmami wskazuje, że pracownicy biurowi tygodniowo:

  • spędzają przeciętnie 25{5af4f941bdcd67aa5a7ebc3e948b3f0d8cd52b1a1947ab38aee970ed305f8757} – 35{5af4f941bdcd67aa5a7ebc3e948b3f0d8cd52b1a1947ab38aee970ed305f8757} czasu na zarządzanie e-mailami,
  • ok. 5 – 10{5af4f941bdcd67aa5a7ebc3e948b3f0d8cd52b1a1947ab38aee970ed305f8757} czasu zużywają na szukanie dokumentów,
  • kilka godzin poświęcają na pozbywanie się zaległości.

Dzięki naszym programom Uczestnicy oszczędzają na tych czynnościach 10 – 15{5af4f941bdcd67aa5a7ebc3e948b3f0d8cd52b1a1947ab38aee970ed305f8757} czasu tygodniowo, a to oznacza 4 – 6 godzin.

Sprawdź nas!